keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

nobody's a picture perfect.

Terve taas ! Aloitin eilen tämän blogin kirjoittamisen ja heti aluksi sain näköjään sen ekan postauksen hukkaan, ei näy missään, hyvä minä... :)

Tää päivä on ollut kivulias, aloitin eilen "laihdutuksen" joo en ole mikään lihava tai mitään, normaalipainoinen, mutta olen kovin tarkka itsestäni ja muiden mielipiteistä, ja haluaisin hieman ylimääräistä muotoa pois, saas nähdä miten pitkälle jaksan jatkaa projektia.. :D Kävin eilen tunnin pituisella reippaalla kävely lenkillä ja sen jälkeen hieman jumppasin, ja nyt reidet huutavat kivusta, vaikka venyttelin.. Koko päivän olen kävellyt kuin ankka ja istumaan meneminen sattuu ikävästi ja näytän 80-vuotiaalta mummolta kun vaivalloisesti nousen ja istahdan penkkiin :D Töissä oli tosi tylsää, mutta rentoa ja minulla ei ole rennolle työlle vastaan mitään, minä istun ja palkka juoksee, kelpaa ;)

Töiden jälkeen tulin kotiin ja laittauduin ihmisen näköiseksi. Lähdin ajamaan kaupunkiin mautollani, aikomuksena mennä vaatekauppoihin, mutta Rauman neljän ruuhka on täyttä helvettiä yksisuuntaisilla teillä ja tasa-arvosissa risteyksissä, voi kunpa näkisitte, kaikki autoilijat kiroilevat autoissaan kun kukaan ei osaa käyttäytyä kunnolla ruuhka aikaan.. joten en sitten mennyt sinne vaatekauppoihin, vaan soitin ystäväni Marin syömään kanssani mäkkiin, näinhän niistä laihdutuksista tuleekin tulosta, kun heti ensimmäisen päivän jälkeen menee mäkkäriin syömään :D nyt jo morkkis kun en mennyt lenkille muttakun reidet sattuvat niin paljon, en pysty, kituisin :(  HUOMENNA MENEN LENKILLE SE ON VARMA !
Muuten olen ollut kotona yksikseni koneella selaillen, kun vanhempani ovat jossain mobilistien kokouksessa keskustassa näyttämässä meidän uutta museoautoa joka tuli juuri jenkeistä.. Iskäni on hulluna suuriin museoautoihin, en tiedä mihin mahtaa tuleva autoni mahtua, kun tuntuu että niitä tulee lisää koko ajan :o
Puhuttiin Marin kanssa meidän tulevasta laiva reissusta marraskuussa, Summer up cruise, wuhuu ! Varattiin liput sinne maanantaina ja nyt jo hinku päästä sinne, vaatekriisi tulee olemaan iso, varsinkin marilla, mä suunnilleen jo tiiän mitä otan mukaan. :P
Huomenna parturiin, jes, en tiiä värjäiskö tummemmaks hiukset vai antaako olla blondi, vinkkejä? :)
 Tässä olis naamakuvaa, ja tommoset vaatteet oli tänään, sit ihan perus vaaleet farkut : )
 Eli olen halli hommissa, isän kautta pääsin tonne, ihan mukavaa siel on, vaikkakin hieman sottasta kun metalli levyjen kanssa työskentelee : )
Siellä on kuuma, joten vesi on hyväksi ;)


Tämä on niin perus mun luonnetta, ensin innostun asiasta hirveästi esim. nyt tästä blogista, kirjoitan innoissani ja sitten ajan kuluessa unohdan tyystin ja kyllästyn.. Yritän etten tylsisty, pitäisi ainakin saada paljon kuvia värittämään postauksia ;) Huomiseen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti