sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

kiireinen viikko

Joo eli tosiaan mulla oli toi viime viikko aika kiireistä tavallaan niin ei oikee tullut päiviteltyy. 
Mun sisko Helsingistä tuli tänne Raumalle, ja piti tehdä meidän piharakennukseen suur siivous, koska se on ollut viimiset 10vuotta aivan hirveen sotkunen, täynnä tavaraa mitä on vuosien aikana kertynyt ja sieltä ei löydä mitään jos jotain sieltä tarvii.. Mutta yllätys, meidän porukat lähti heti asuntoauton kanssa reissuun kun Anni tuli tänne, joten se siivous siirtyi seuraavaan kertaan. Vietimme sitten Annin ja toisen siskoni Katan kanssa siskojen viikkoa, niin ja tietysti meidän kanssa oli mun rakas kummityttö Inari :) Pelailtiin mölkkyä, kierreltiin vanhaa raumaa, kun oli pitsiviikko, käytiin moikkaamassa mummua kun se asuu yksin 20km päässä meistä, kyllä oli yhtä hymyä, kun näki meidät :)
Pelattiin Annin kanssa torstai illalla vielä puoli kahdeltatoista mölkkyä ja musta tuli mölkkymestari ;) 
Ostin ihanat kiilakorkoiset kengät, kun olin kävellyt niillä alle kilometrin, jaloissani oli vesi kelloja aivan liikaa, en voi käyttää niitä ja se harmittaa :(

Perjantaina porukat tulivat kotiin, kävin viemässä annin kaupunkiin ja tulin kotiin jonka jälkeen menin iskän kanssa ajelemaan meidän uudella avokatto cadillacilla, mikä oli aika yllätys, koska en vietä iskän kanssa oikein ikinä minkäänlaista aikaa ja nyt se sitte pyysi ajelemaan :D Oli siistiä ajella ja kuunnella vanhoja elviksen biisejä :D

Myöhemmin menin sitte viihteen puolelle viettämään mustanpitsin yötä, eli kojuja jokapulella, ihmiset juovuksissa ja esiintyjiä ympäri raumaa, mä näin vaan Olavi Uusivirran.. Eilen herätessäni totesin "vois taas vähän rauhottua tästä juomisesta.." oivoi.. :D 
Eilen oli kiva päivä, olin moikkaamassa kummityttöä ja oi että hän on niiin suloinen :3 päätin lähteä Katan luota, kun exäni ville tuli uuden tyttöystävänsä kanssa sinne, ja en oikein sulata ajatusta, että ville raahaa hänen uutta muijiaa siskoni ja sen miehen luokse, kuullostaa oudolta että miksi ihmeessä edes exäni käy siellä, mutta seurustelin villen kanssa yli vuoden ja marko, siskoni mies on vieläkin todella hyvä ystävä villen kanssa joten ville käy siellä juomassa ja viettämässä iltaa ja nyt vie sinne tyttöystävääkin ja ollaan niin hyvää pataa siskoni kanssa, en tykkää yhtään -.- mutta en voi asialle mitään, kun talo ei ole minun ja en voi päättää kuka siellä käy.. Mietin vain miten ikinä voin viedä uutta poikaystävää sinne kun joudun selittämään, että exäni ramppaa siellä.. Voi olla pienimuotoinen mustasukkaisuus ja ihmettely..

Olin eilen grillaamassa kavereiden kanssa ja illemmalla olin essin kanssa. Täällä salamoi ihan hirveesti, välillä jyrisi mutta ei satanut, kauheita salamoita vain näkyi ja oli todella kuuma ja painostava ilma, enkä uskaltanut olla kotona yötä joten pääsin essin ja hänen kihlattunsa luokse :D 

Tänään olen vaan kattonut telkkaria ja kävin hakemassa mäkistä ruokaa, ja aattelin jos hakisi illaksi sipsejä :p
Huomenna mulla alkaa autokoulu!!!!!!!!!! o ou.. :D

Tässä nyt sekavasti ja mahdollisen tiivistetysti selitetty viikon kohokohdat, tarttee pitää tätä ajantasalla vähän paremmin.

Sitä levotonta aikaa
Inari ♥
Namnam

Tällä käytiin iskän kans ajelemas, kivaa!

Kännykkä laatu

Olavi Uusivirta !
Meijä pikkune, ei oikein hymyilyttäny ku juuri heränny :)

myös kuu oli eilen punanen, salamoi ja  punanen kuu, maailmanlopun elkeet?



Aina voi hiukan nauttia :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti