tiistai 17. heinäkuuta 2012

Heips!


Jep jep, en ole ennen kirjoitellut  mitään blogia, joten ajattelin koittaa miten se minulta sujuisi, oletan sen olevan aika terapeuttista kirjoittaa johonkin, koska olen laiska kirjoittamaan käsin mitään päiväkirjaa :D hehe. Ja kaverini eivät aina jaksa kuunnella minua :D

Elikkäs ! Kerron tässä aluksi vaikka hiukan itsestäni, asun Raumalla, joka on todella pieni ja säälittävä juorujen kaupunki täällä läsi-suomessa, mut on tääl iha viihtysääki :) Asun 10km päässä keskustasta, täällä jossain korvessa suoraan sanoen, kotona asustelen äidin ja isäpuolen helmoissa, isäpuoli on minulle kuin biologinen, koska hän on minut kasvattanut äitini kanssa vauvasta asti, biologista isääni en oikein tunne, vaikka hän asuu kahden kilometrin päässä kodistani... Perheeseeni kuuluu kaksi biologista siskoa, ja isäpuolen poika ja tytär, meillä on harvinaisen onnellinen uusioperhe, kaikki ollaan sovinnossa  :)




Pidän lenkkeilystä, eläimistä, kavereiden kanssa hengailusta ja juhlimisesta, tykkään kun saa laittautua kunnolla. Shoppailu on kivaa, tietysti jos jotain kivaa uutta vaatetta joskus löytää. Raumalla on huonosti vaatekauppoja, joten täältä on pakko lähteä Poriin tai Turkuun shoppaamaan, joskus pääsen Helsinkiin kun sisko asuu siellä :) Tykkään valokuvauksesta, jos minulla vain olisi kunnon kamera siihen hommaan! Teen myös kovasti kynsitaidetta, ehkä tunnetaan sekin juttu paremmin nail art nimisenä harrastuksena, mutta minun opiskelujeni vuoksi en voi pitää pitkiä kynsiä ja se on sääli, mutta aina kun mahdollisuus niin teen kynsille jotain kivaa :)  niin siis opiskelen kokiksi, joka minua ei kiinnosta enää ollenkaan :D loppuun ast)i aion vetää kumminkin kun viiminen vuosi edessä!




Olen aika heittelehtivä persoona, joskus olen iloinen ja nauran kovasti, joskus hiljainen ja mietin syvällisiä, joskus kilahdan todella helposti ja tulee ongelmia, varsinkin koulussa, joten koittakaa kestää ! :DMutta jooo, tässä näin "lyhyesti" itsestäni, kirjoittelen huomenna lisää, kello jo senverran paljon, että pitää mennä nukkumaan koska töihin huomenna, jeij, viimeinen viikko töitä ja kesäloma voi alkaa ! : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti