tiistai 27. marraskuuta 2012

mut jos mä oisin sun nainen..

...sä oisit maailman ainoa mies!

Jooo ja siihen asiaan toki. Mulla on ollu pienimuotoinen paussi (jälleen) koska en oo raahannu tota mun kameraa oikeen missään ja puhelimellakin oon aika surkee ottaa kuvii :)

Viime perjantaina oli kavereiden kanssa pikkujoulut paitti et ainoastaan yhdellä oli se tonttulakki mukana ( :DD) ja mulla oli punainen paita minkä piti olla se jouluinen juttu siellä :D Lauantai aamu oli ihanaa ku sai rauhassa makoilla niissä mökin sängyissä (omissa peitoissa ja tyynyissä koska ne mökin omat haisi 100vuotta vanhoille lihapiirakoille... _oikeesti_) röhnittiin porukalla sitte siellä aamupäivä ja alettiin siinä siivoskelemaan  ja kotiin :)  Oli tosi onnistunu ilta ja aamu! Uudelleen 15pv ! Can't wait! Ystävät ovat elämän suola<3

Muuten tässä on ollut stressiä ja kiukun purkauksia tota koulua kohtaan, koska en jaksa, taikka halua olla siellä.. tarttis hakea alalle, jossa tykkäisin olla, mutta se ei ole niin helppoa.. :/






mulle tuli joulu, oiettä odotan♥

my new phone ♥


Haluan myös tähän lisatata tän hetken kuunneluimmat biisit! :)

niiin ja mulla on WE♥IT tunnus tässä!
ja myöskin Instagram! (klik!)
 ja eiku followmaa!



♣Emi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti