torstai 6. syyskuuta 2012

sometimes i just take off that happy face mask and show my real feeling's..

iha ekaks haluun sanoo et jos tos otsikos on joku vika niin oon pahoillani mun enkku oli 8-9 yläasteella ja nykyään amikses ei harjotella enkuks muita asioita ku ruokien nimiä ja asiakastilanteita...

tänään on hieman alakuloinen päivä, tai oikeestaa tää masennus iski iha nurkan takaa, töissä oli kaikki vielä hyvin, mut sit iski hirvee masennus eikä mikää kiinnosta enää..

Asiat jotka masentaa eniten.
- Paino, vaikka en ole mitenkään ylipainoinen tai lihava, mun on todella vaikeaa hyväksyä itteeni tälläsenä, koska tuntuu että painan kaikista ihmisistä enemmän, kun kuulen mitä kaikki painaa.. se pistää miettimään "olenko lihava, pitäiskö mun alkaa laihduttaan?" En oo koskaan ollu liikkuvaista tyyppiä, yritin käydä lenkeillä mutta lonkka alkoi aina sattumaan puolessävälissä lenkkiä, ei pystyny jatkamaan.. Salileille en kehtaa mennä tai mihinkään ryhmäliikuntaan, ajattelen liikaa mitä kaikki musta ajattelee, joo tiiän iha naurettavaa ajatella semmosia, kun itsensä pitäis hyväksyä niinku on, ei ketää oo täydelline..

- Kaverit, varasin synttäreikseni paikan missä on iso sauna ja uima-allas, nyt rupesin ajattelemaan, miks varaan paikan kun mulla ei oo enää kunnon kavereita, siis sellasia kun soittaa sulle ja pyytää kaupunkiin tai viettää iltaa johonki, oon aina yksin kotona, ainoat ihmiset jotka pitää muhu yhteyttä on mari ja tyyppi kenen kans mul on ollu säätöö viimise 8kk ja nii mun serkku, mut seki vaa viikoloppusi, mut se selittää ku se on kihlois ja viettää kaiken aikansa miehensä kanssa...  tuntuu etten oo kenellekkää tärkee ja nyt en tarkota perhettä koska perhe välittää ja rakastaa aina ehdoitta, mutta kavereille..

oli pakko purkaa mut ei näit kukaan ilmeisest edes lue ni mikäs siinä sitte selittämään.. oon niiin lopen väsynyt tähän jatkuvaan paineeseen mikä niskan päällä on, painoasiat, kaverit, tyyppi, koulu, työharjoittelu, päätetyöt, vittu KAIKKI.. huhhu.. Enkö muka kelpaa omana itsenäni, osaan olla oikeesti ihana ja hauska empaattinen ja iloinen itseni, mutta kun  nää muiden mielipiteet ja kaikki stressi musertaa mua..



ei, en ole alasti, mulla on tuubi toppi huomioikaa kumissa valkonen reuna.

1 kommentti:

  1. Emi oot mun vajukki♥ ja nauran sua "ei, en ole alasti, mulla on tuubi toppi huomioikaa kumissa valkonen reuna." oikee kuMissa xddd

    VastaaPoista